0
loader

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres firmy: FairyHome, ul. Leśna 18, 64-320 Kalwy,
  • w formie elektronicznej na adres: fairyhomedesign@gmail.com.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • numeru zamówienia;
  • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
  • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
  • danych kontaktowych składającego reklamację.

Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Zamów Złóż zamówienie
X