Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres firmy: FairyHome, ul. Leśna 18, 64-320 Kalwy,
- w formie elektronicznej na adres: fairyhomedesign@gmail.com.
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- numeru zamówienia;
- informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
- pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
- lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.